top of page

Polityka Jakości

Bez jakości nie ma zaufania. Zobacz jak je budujemy!

Businesswoman
Polityka Jakości: Witaj

O jakości usługi szkoleniowej i doradczej decyduje wiele czynników. W 9Steps dbamy, by projekty edukacyjne dawały najlepsze rezultaty i dlatego zadbaliśmy, by poziom jakościowy szkoleń był najwyższy, spójny z najlepszymi praktykami w tym zakresie i transparentny. Celem tego systemu jest zapewnie kompleksowej, zgodnej z przepisami prawa i przyjętymi w 9Steps procedurami wewnętrznymi usługi szkoleniowej i doradczej oraz obsługi Klientów, co możliwe jest dzięki stałemu podnoszeniu poziomu realizowanych na rzecz Klientów działań, do których została powołana firma.



Założenia naszego systemu jakości, zapewniają naszych Klientów o tym, że:

  • programy szkoleń oraz ich zawartość merytoryczna są odpowiednio dobrane, opracowane i przygotowane w formie, gwarantującej efektywne uczenie się i osiąganie zakładanych przez Klientów rezultatów

  • kadra trenerska i doradcza to wysokiej klasy specjaliści i praktycy biznesu, których kompetencje są potwierdzone odpowiednimi certyfikatami, referencjami oraz są stale rozwijane poprzez corocznie dedykowane im programy rozwojowe

  • pracownicy tworzący wraz z nami markę i przewagę firmy także mają zapewnione odpowiednie warunki organizacyjne i ustalano corocznie kierunki dalszego rozwoju - co chętnie robią

  • system zarządzania i przyjęte w firmie procedury są transparentne, zgodne z prawem, normami i obyczajami, a ich odpowiedniość i rozwój zapewniamy poprzez przyjęty w 9Steps system zarządzania ryzykiem i aktualizacji prawnej

  • informacje na temat oferty realizowanych przez nas usług szkoleniowych i doradczych są aktualne, przedstawiają poza kwestiami merytorycznymi także tematy organizacyjne i gwarantują zgodność z normami etycznymi i prawnymi

  • partnerzy biznesowi, z którymi współpracujemy są staranie dobrani w odniesieniu do tych samych kryteriów, którymi się kierujemy w szczególności w zakresie szanowanych wartości, etyki, przestrzegania prawa, odpowiedzialności i dbałości o pracowników i Klientów

  • stosujemy standardy kontroli zarządczej, co gwarantuje skuteczne, efektywne i zgodne z prawem osiąganie celów strategicznych i operacyjnych firmy oraz sukcesywne wypełnianie misji do jakiej 9Steps jest powołana

Polityka Jakości: Tekst

©2020 by 9Steps

bottom of page